Firma „Euro-Expo” zajmuje się organizacją targów (między innymi Garden & Murawa Expo, VET-EXPO) oraz różnych eventów i konferencji.
Dostaliśmy zlecenie na budowanie marki firmy od totalnych podstaw. Współpracę zaczęliśmy od projektu logo – prostego i czytelnego.
Zaraz potem powstała strona internetowa zawierająca najważniejsze informacje dotyczące eventów. Są to harmonogramy, katalogi wystawców czy linki do rejestracji na konferencje. Strona zachowana w kolorystyce loga czyli zielony z akcentami niebieskiego. Strona postawiona na WordPress, statyczna, prosta i czytelna – jak logo. Takie było założenie właścicieli.
Prowadzenie profilu na Facebook to głównie publikowanie grafik związanych z tematem targów, opisy wydarzeń, recenzje ogrodów, dyskusje dotyczące roślinności i nowości związanych z utrzymaniem nawodnienia muraw.
Firma Euro-Expo jako organizator wielu eventów zleciła nam między innymi projekty banerów, reklam do gazet (pisma branżowe np. Megavet czy Życie Weterynaryjne), plakatów, planszy informacyjnych i innych ciekawych grafik, niezbędnych do reklamowania i prowadzenia wydarzeń.
Nagrodę dla najciekawiej zaaranżowanych stoisk czyli „Złotą Konewkę” wykonała według naszego projektu zaprzyjaźniona z nami firma Pracownia Peruna. Ich stronę że sklepem www oraz cały branding również wykonaliśmy).
Kolejną witryną stworzoną dla firmy Euro-Expo jest strona VET-EXPO będąca stroną oficjalną Targów Weterynaryjnych, które odbędą się wiosną 2024r w łódzkiej Hali Expo. Strona z założenia ma mieć charakter informacyjny, a więc ma być czytelna, przejrzysta i utrzymana w klimacie nauk weterynaryjnych.
Dziękujemy za zaufanie, miło współpracuje się z ludźmi, którzy nadają na podobnych falach i wiedzą, że działanie kompleksowe to nasze drugie imię! A budowanie marki od podstaw jest tym przyjemniejsze, jeśli zna się cel zleceniodawcy.
Zobacz więcej naszych stron Tutaj