Prowadzimy profile w mediach społecznościowych dla firmy Blachbud, zajmującą się sprzedażą narzędzi i artykułów budowlanych online.
Witryna www.blachbud.pl, konto na FB, Instagram oraz TikTok są obsługiwane przez MegaMali: tworzone są grafiki, publikowane posty, redagowane teksty (również artykuły na stronę), nagrywane i montowane filmy do rolek.
Logo zostało odświeżone (oryginalne pochodziło z… 1979 roku), dostało „kolorów” i symetrii, zachowując kształt domku z rynną (firma zaczynała od produkcji rynien ocynkowanych i innych wyrobów z blachy).
Cel, jaki został ustalony to nie tylko reklama produktów oferowanych przez firmę, ale i publikowanie ciekawostek, porad z zakresu remontów oraz wykończenia wnętrz, ciekawostek budowlanych itp.
Kolorystyka firmy to biel i czerwień i w niej utrzymana jest całość obrandowania: strona www, sklep e-commerce, wizytówki itd.
Na stronie www.sklep-blachbud.pl utworzyliśmy witrynę do handlu online, opartej na platformie pasaż24 (Program Vendero kompatybilny z systemem sprzedaży Subiekt GT firmy InSert). Polecamy ten system szczególnie do sklepów, które mają powyżej 1.000 pozycji.
Podobną kampanię tworzyliśmy dla firmy Euro-Expo.
„Euro-Expo” zajmuje się organizacją targów, kongresów i eventów. Współpraca z lokalnymi firmami jest bardzo budująca i napawająca pozytywna energią. Szczególnie, jeśli to jest taka branża, która bazuje na kontaktach z ludźmi.