Tabela spadków obrotów

Na czym polegają “biznesowe rewolucje”?

Biznesowe rewolucje to wsparcie dla przedsiębiorstw, które pomimo różnych działań, nie są odpowiednio rozpoznawalne i dochodowe. Często analiza przeprowadzona przez obiektywną osobę niezwiązaną z konkretną firmą jest skuteczniejsza, niż najlepsze rady przyjaciół czy kilkanaście obejrzanych webinarów z marketingu… Jeśli czujesz, że twój biznes kuleje, obroty spadają a ty jesteś wypalony/a – to świetnie trafiłeś/łaś!

Hasło “Biznesowe rewolucje” nie na darmo kojarzy się z popularnym programem w TV. Format “Kuchennych rewolucji” to holistyczne analizowanie biznesów w różnych sferach, to zagłębianie się w problemy natury organizacyjnej, technicznej, wizerunkowej i mentalnej.

Dlaczego akurat ja mogę Ci pomóc?

Gdy prowadzisz swój biznes, według ciebie prawidłowo, ale dochody są mniejsze, niż oczekujesz, klienci od ciebie odchodzą, nowych nie przybywa, znaczy to, że gdzieś popełniasz błąd, może nawet błahy. Czasami wystarczy przyjrzeć się finansom, przyciąć koszty, podnieść jakość usługi lub poprawić rozpoznawalność marki w rynku lokalnym. Powodów niepowodzenia może być wiele. Dlatego najpierw trzeba skonsultować się z księgowym, z doradcą podatkowym oraz ze mną.

Od 2003 roku prowadzę różne biznesy, niektóre z większym, inne w mniejszym powodzeniem. Nauczyłam się czy, gdzie i kiedy inwestować, jak nadzorować finanse, jak rozmawiać z pracownikami i klientami, jak budować własną rozpoznawalną markę, co poprawić w swoich poczynaniach, by osiągnąć upragniony cel. Wiem, gdzie zrobiłam błędy i dlaczego musiałam zamykać firmę i zwolnić 15 ludzi. Wiem, jakie umiejętności musi zdobyć szef, kiedy trzeba podjąć trudne decyzje i jak przerobić porażkę w sukces. Wiem też jak rozmawiać z klientem a czego mu nie mówić, jak czasami schować dumę w kieszeń.

Dziś mogę spojrzeć na twój biznes holistycznie, podzielić się z Tobą wiedzą z zakresu: ogólnego prowadzenia biznesu, kard, księgowości i przepisów, wizerunku, działań marketingowych, analiz finansowych, wizerunkowych, negocjowania z dostawcami, wskażę błędy i wspomogę ich wyeliminowanie. Pomogę też opracować sposób na zdobywanie klientów i umów.

Branże, w których mam doświadczenie, musiałam zgłębić tajniki i zrozumieć mechanizmy ich działania:

  • hotelatswo
  • gastronomia
  • handel detaliczny
  • handel hurtowy
  • usługi z działu beauty
  • usługi remontowo-budowlane
  • branża ogrodnicza
  • organizowanie eventów
  • branże informacyjne
  • stolarstwo

Jak się przygotować do rozmowy z doradcą biznesowym?

Jeśli zrobisz ten ważny pierwszy krok i zdecydujesz się za kontakt ze mną, poproszę Cię o przygotowanie kilku istotnych dla mnie informacji i wysłanie ich na adres: biuro@megamali.pl

  1. Podaj swoje dane: nazwę firmy, NIP, telefon.
  2. Powiedz, czym się zajmujesz, w jakiej branży działasz.
  3. Opisz po krótce co się dzieje: czy spadły obroty, potrzebujesz impulsu do działania, nie masz pomysłu na swoją markę, nie radzisz sobie z pracownikami, nie oganiasz budżetu, nie wiesz, gdzie szukać nowych klientów czy potrzebujesz wsparcia w social mediach.

Po otrzymaniu zgłoszenia robię dokładne rozeznanie i dopiero się z Tobą kontaktuję. Jeśli mam dobry pomysł, opracuję strategię, spotkamy się i omówimy szczegóły.

Jeśli nie jestem w stanie pomóc, bo np. nie znam w ogóle branży lub nie ma między nami dobrej komunikacji – szczerze Ci o tym powiem i nie podejmę się zadania.

Jakie są koszty “biznesowych rewolucji”?

Pierwsza rozmowa i wstępna analiza jest niezobowiązująca i bezpłatna.

Taki raport podstawowy, składający się między innymi z oceny widoczności w sieci, brandingu, opinii na rynku i wyłapanie podstawowych błędów to koszt od 200 zł netto, plus ew. koszt dojazdu.

Raport szczegółowy wyceniany jest indywidualnie, zależnie od skali problemu i zasięgu działania.

Zbudowanie pełnej strategii wraz z rozpoznawalnością marki, obsługą mediów społecznościowych, zbadanie konkurencji, znalezienie nowych furtek rozwoju, sprawdzenie jakości usług czy rozwiązań prawnych to koszt ustalany indywidualnie.

Przyświecają mi te żelazne idee:

  • Nie ma sytuacji bez wyjścia.
  • Problemy się rozwiązuje a nie przyzwyczaja do nich.
  • Działam z pełnym zaangażowaniem, traktuję każdą sytuację, jakby była moją.
  • Nie mądruję się w tematach, o których nie mam pojęcia.
  • Szanuję ludzi, ich czas i ich pieniądze.
Top view of opened envelope with USA banknotes of 20 dollars placed on white marble desk illustrating concept of money gift or charity
Zapraszam też do mojego bloga, gdzie znajdziesz wskazówki, takie jak co zrobić, by firma przynosiła zyski.