Biznesowe rewolucje to wsparcie dla przedsiębiorstw, które pomimo różnych działań, nie są odpowiednio rozpoznawalne i dochodowe. Często analiza przeprowadzona przez obiektywną osobę niezwiązaną z konkretną firmą jest skuteczniejsza, niż najlepsze rady przyjaciół.

Na czym polegają „biznesowe rewolucje”?

Hasło „Biznesowe rewolucje” nie na darmo kojarzy się z popularnym programem w TV. Format „Kuchennych rewolucji” to holistyczne analizowanie biznesów w różnych sferach, to zagłębianie się w problemy natury organizacyjnej, technicznej, wizerunkowej i mentalnej.

Gdy prowadzisz swój biznes według ciebie prawidłowo, ale dochody są mniejsze, niż oczekujesz, klienci od ciebie odchodzą, nowych nie przybywa, znaczy to, że gdzieś popełniasz błąd. Czasami wystarczy przyjrzeć się finansom, przyciąć koszty, podnieść jakość usługi lub poprawić rozpoznawalność marki w rynku lokalnym. Niestety często problem tkwi gdzieś indziej. Dlatego najpierw trzeba skonsultować się z księgowym, z doradcą podatkowym oraz ze mną.

Dlaczego akurat ja mogę Ci pomóc?

Od 2003 roku prowadzę różne biznesy, niektóre z większym, inne w mniejszym powodzeniem. Nauczyłam się czy, gdzie i kiedy inwestować, jak nadzorować finanse, jak rozmawiać z pracownikami, jak budować własną rozpoznawalną markę, co poprawić w swoich poczynaniach, by osiągnąć upragniony cel. Wiem, gdzie zrobiłam błędy i dlaczego musiałam zamykać firmę i zwolnić 12 ludzi. Wiem, jakie umiejętności musi zdobyć szef, kiedy trzeba podjąć trudne decyzje i jak przerobić porażkę w sukces.

Dziś mogę spojrzeć na twój biznes holistycznie, podzielić się z Tobą wiedzą z zakresu: ogólnego prowadzenia biznesu, kard, księgowości i przepisów, wizerunku, działań marketingowych, analiz finansowych, wizerunkowych, negocjowania z dostawcami, wskażę błędy i wspomogę ich wyeliminowanie.

Branże, w których mam doświadczenie, musiałam zgłębić ich tajniki i zrozumieć mechanizmy ich działania:

  • hotelatswo
  • gastronomia
  • handel detaliczny
  • usługi z działu beauty
  • usługi remontowo-budowlane
  • branża ogrodnicza
  • organizowanie eventów

Jak się przygotować do rozmowy?

Jeśli zrobisz ten ważny pierwszy krok i zdecydujesz się za kontakt ze mną, poproszę Cię o przygotowanie kilku istotnych dla mnie informacji i wysłanie ich na adres: biuro@megamali.pl

  1. Podaj swoje dane: nazwę firmy, NIP, telefon.
  2. Powiedz, czym się zajmujesz, w jakiej branży działasz.
  3. Opisz po krótce co się dzieje: czy spadły obroty, potrzebujesz impulsu do działania, nie masz pomysłu na swoją markę czy potrzebujesz wsparcia w social mediach.

Po otrzymaniu zgłoszenia robię dokładne rozeznanie i dopiero się z Tobą kontaktuję. Jeśli mam pomysł, opracuję strategię, spotkamy się i omówimy szczegóły.

Jeśli nie jestem w stanie pomóc, bo np. nie znam w ogóle branży – szczerze Ci o tym powiem i nie podejmę się zadania.

Jakie są koszty doradztwa biznesowego?

Pierwsza rozmowa i wstępna analiza jest niezobowiązująca i bezpłatna.

Taki raport podstawowy, składający się między innymi z oceny widoczności w sieci, brandingu, opinii na rynku i wyłapanie błędów to koszt od 200 zł netto, plus koszt dojazdu.

Raport szczegółowy wyceniany jest indywidualnie, zależnie od skali problemu i zasięgu działania.

Zbudowanie pełnej strategii wraz z rozpoznawalnością marki, obsługą mediów społecznościowych czy rozwiązań prawnych to koszt ustalany indywidualnie.

Przyświecają mi te żelazne idee:

  • Nie ma sytuacji bez wyjścia.
  • Problemy się rozwiązuje a nie przyzwyczaja do nich.
  • Działam z pełnym zaangażowaniem, traktuję każdą sytuację, jakby była moją.
  • Nie mądruję się w tematach, o których nie mam pojęcia.
  • Szanuję ludzi, ich czas i ich pieniądze.