Twój biznes potrzebuje rozruchu?
Wymaga zmian?
A może obroty spadają i czujesz wypalenie zawodowe?
Dobrze trafiłeś.
CZYM SĄ
BIZNESOWE REWOLUCJE?
Ciekawi cię, jak działamy?
CZYM SĄ BIZNESOWE REWOLUCJE?
Biznesowe rewolucje to wielopłaszczyznowe wsparcie dla małych i mikro firm, które pomimo różnych działań, nie są wystarczająco dochodowe, chcą wskoczyć na wyższy poziom swojej działalności lub już wskoczyli ale potrzebują rozwiązań, jak lepiej i szybciej obsługiwać klienta. Analiza przeprowadzona przez doświadczoną i obiektywną osobę jest skutecznym sposobem na nową jakość, odbiciem się od dna lub szansą na zmianę życia zawodowego.
Hasło „Biznesowe rewolucje” nie bez przyczyn kojarzy się z popularnym programem w TV.
Format „Kuchennych rewolucji” to holistyczne analizowanie biznesów gastronomicznych w różnych sferach, to zagłębianie się w problemy natury organizacyjnej, technicznej, wizerunkowej i mentalnej.
Przeprowadzający analizę Doradca biznesowy to osoba, która nakieruje właściciela firmy na prawidłowy tor, sprawdzając funkcjonowanie wszystkich elementów budujących Firmę.
Doradca odnajduje błędy, które zmniejszają obroty i sprawiają, że klienci nie wracają. Pomaga podjąć trudne decyzje, sprawdzić faktyczną rentowność firmy
i ukierunkowanie na sukces. Wyszukuje rozwiązania do automatyzacji czasochłonnych procesów, wdraża je i nadzoruje ich poprawne działanie.
Pomaga znaleźć nowe ścieżki dotarcia do klientów i usprawnia działanie zespołu.
W prostych słowach: przenosi firmę na nowy level.
Czy mikro i małe firmy korzystają z usług doradcy biznesowego?
Oczywiście, że tak! Właśnie one potrzebują wsparcia, bo budują niemal 30% PKB.
DLACZEGO AKURAT MegaMali MOŻE CI POMÓC?
Od 2003 roku prowadzę różne biznesy, niektóre z większym, inne w mniejszym powodzeniem. Nauczyłam się czy, gdzie i kiedy inwestować, jak nadzorować finanse, jak rozmawiać z pracownikami i klientami, jak budować własną rozpoznawalną markę, co poprawić w swoich poczynaniach, by osiągnąć upragniony cel.
Wiem, gdzie zrobiłam błędy i dlaczego musiałam zamykać firmę i zwolnić 15 ludzi. Wiem, jakie umiejętności musi zdobyć szef, kiedy trzeba podjąć trudne decyzje i jak przerobić porażkę w sukces. Wiem też, jak rozmawiać z klientem a czego nie mówić, jak czasami schować dumę w kieszeń czy być asertywnym.
Nie będę obiecywać gruszek na wierzbie, milionów na koncie, szpanować samochodami i opowiadać, jakie to z moją pomocą i pozytywnym myśleniem odniesiesz sukcesy. Przekażę ci praktyczną wiedzę i pomogę zbudować prawidłowo funkcjonujący biznes. Dostaniesz przygotowaną skrupulatnie strategię działania i nadzór nad jej realizowaniem.
Jak przygotować się do rozmowy?
Jeśli zrobisz ten ważny pierwszy krok i zdecydujesz się zgłosić o pomoc, poproszę Cię o przygotowanie kilku istotnych dla mnie informacji i wysłanie ich na adres: biuro@megamali.pl
* Podaj swoje dane: nazwę firmy, NIP, telefon.
* Powiedz, czym się zajmujesz, w jakiej branży działasz.
* Opisz po krótce co się dzieje: czy spadły obroty, potrzebujesz impulsu do działania, nie masz pomysłu na swoją markę, nie radzisz sobie z pracownikami, nie panujesz nad finansami, potrzebujesz wsparcia w marketingu czy w optymalizacji procesów.
Po otrzymaniu zgłoszenia robię dokładne rozeznanie i dopiero się z Tobą kontaktuję. Jeśli mam dobry pomysł, opracuję strategię, spotkamy się i omówimy szczegóły. Jeśli nie jestem w stanie pomóc, bo np. nie znam w ogóle branży lub nie ma między nami dobrej komunikacji – ceniąc Twój i mój czas – szczerze Ci
o tym powiem i nie podejmę się zadania.
Ile to kosztuje?
Pierwsza rozmowa i wstępna analiza jest niezobowiązująca i bezpłatna.
Cennik określa widełki „od” – co jest zależne od zakresu prac, plus ewentualnie dojazdu.
Raport szczegółowy wyceniany jest indywidualnie, zależnie od skali problemu
i zasięgu działania. Zbudowanie pełnej strategii wraz z rozpoznawalnością marki, zbadanie działań konkurencji, znalezienie nowych furtek rozwoju, sprawdzenie jakości usług czy rozwiązań prawnych to koszt ustalany indywidualnie. Możesz zamówić jednorazową usługę lub nawiązać współpracę stałą, polegającą na regularnych spotkaniach i rozmowach o bieżących sprawach.
Dlaczego warto podjąć współpracę z doradcą biznesowym?
Firma to sprzedawanie twoich umiejętności, budowanie marki własnej, liczne relacje. Możesz być specjalistą
w tym, co robisz ale możesz nie mieć umiejętności zarządzania biznesem. Możesz mieć świetny produkt, ale nie potrafisz go sprzedać. Możesz mieć super pomysły, ale wahasz się nad ich ożywieniem.
Nie musisz się znać na wszystkim, ale możesz skorzystać z wiedzy innych.
Doradca biznesowy jest jak trener sportowy – potrafi wyłuskać z zawodnika to, co najlepsze, stając u jego boku, będąc wsparciem niewidzialnym dla kibiców.
Dlaczego MegaMali skupia się na małych firmach?
Mikro i małe przedsiębiorstwa są siłą napędową polskiej gospodarki, tworząc niemal 30% PKB.
My, drobni przedsiębiorcy, dajemy zatrudnienie, świadczymy niezbędne usługi naszym klientom. Z naszych podatków budowane są lokalne drogi i remontowane szkoły. Mamy ogromny wpływ na krajową gospodarkę i na okoliczny rynek. Tymczasem wielkie korporacje stopniowo „zjadają” małe firmy, mając o wiele większe środki na agresywny marketing i budowanie potrzeb u klientów.
System podatkowy i skomplikowane prawo też nie są łatwe do przebrnięcia dla niedoświadczonych. Dlatego moją misją jest wspomaganie małych i mikrofirm, by nie znikały z rynku, by dawały satysfakcję utrzymanie dla całych rodzin. Moim założeniem jest ratowanie niedochodowych firm oraz wspieranie w rozwoju tych, które mają szansę na sukces.
Poza tym nie toleruję niedoświadczonych coachów, którzy kreują się w social mediach na wielkich specjalistów, nie mając jednocześnie zielonego pojęcia o przedsiębiorczości i realiach prowadzenia firmy
w Polsce. Osobiście uważam, że wielu z nich to zwyczajni naciągacze wykorzystujących łaknących wiedzy
i pomocy ludzi, często w kryzysie.
Przyświecają mi te żelazne idee:
🟩 Nie ma sytuacji bez wyjścia.
🟩 Problemy się rozwiązuje a nie przyzwyczaja do nich.
🟩 Działam z pełnym zaangażowaniem, traktuję każdą sytuację, jakby była moją.
🟩 Nie mądruję się w tematach, o których nie mam pojęcia.
🟩 Szanuję ludzi, ich czas i ich pieniądze.
W zespole MegaMali działając od ponad dekady opracowaliśmy skuteczne metody oparte
o doświadczenie, psychologię konsumenta (CX) i wiedzę nabytą. Zawsze zaczynamy od analizy holistycznej. Sprawdzamy co w trawie piszczy i ustalamy metodę działania.
W przypadku budowania marki odświeżamy (lub budujemy od podstaw) wizerunek, ustalamy cel
i definiujemy twojego klienta. Zadajemy dużo pytań, brzmiących pozornie błaho, a jednak będących bardzo istotnymi dla dalszego działania. Potem jest przychodzi najprzyjemniejszy moment czyli proces twórczy.
Co wyróżnia MegaMali?
Kreatywność, znajomość rynku, precyzja, terminowość i tak dalej...
Każdy pisze to samo!
🟩 Nas wyróżnia to, że działamy tak, jakbyśmy robili to wszystko dla siebie.
🟩 Każde działanie jest skrojone na Twoją miarę, jak najlepszy włoski garnitur.
🟩 Czynnik ludzki jest w tym wszystkim najważniejszy.
🟩 Odpisujemy na maile, oddzwaniamy, reagujemy (co jest dziwne w dzisiejszych czasach, że trzeba o tym wspominać…)
🟩 Radzimy w sytuacjach kryzysowych.
🟩 Mamy naprawdę duże doświadczenie na wielu płaszczyznach, więc nie ma sytuacji, które by nas
zbiły z pantałyku.
🟩 W zespole mamy speców od finansów, marketingu, prawa, ale też trenera emocji. Współpracujemy
z ludźmi z różnych branż, dzięki czemu stale powiększamy zakres działalności i własną wiedzę.
🟩 Działamy na terenie całej Polski.
🟩 Jeśli wiemy, że jakiś temat nas przerasta to się nie mądrujemy tylko szukamy kogoś mądrzejszego.
🟩 Nie obiecujemy gruszek na wierzbie i milionów na koncie – dążymy do rozwoju i godnego życia, a jak się miliony pojawią, to tylko dodatek 🙂
Oczywiście wszystko czarno na białym: Umowa, faktura Vat, protokół, prawa własności intelektualnej, pomoc techniczna, elastyczność (umowy abonenckie lub pomoc doraźna).

