Firma jest jak drzewo, które składa się z wielu gałęzi, pnia oraz korzeni i tylko współpraca wszystkich elementów przyniesie dobre owoce.

Dobrze wyszkolona kadra, poprawne relacje pomiędzy pracownikami oraz obsługa klienta na wysokim poziomie są kolejnymi klockami budującymi wieżę sukcesu. Podstawy muszą być solidne, by wyjęcie nawet jednego elementu nie wpłynęło na jej stabilność.

Szkolenia to nie tylko podnoszenie kwalifikacji kardy. To przede wszystkim uwrażliwienie na pewne sytuacje, przełamanie schematów i wdrukowanie zachowań. Dlatego szkolenia, które przeprowadzam odbywają się w realu, nie online.

Kursy on-line są dobre w sytuacji, gdy założeniem jest przekazanie przede wszystkim teorii. Moja metoda oparta jest na spotkaniu z człowiekiem, jednostką wymagającą unikatowego podejścia.

Dlaczego warto inwestować w szkolenie sprzedawcy?

Możesz mieć najlepszą w okolicy usługę, w najlepszej cenie, ale jeśli obsługa klienta „leży”, klienci nie wracają, są zniechęceni i wylewają swoje niezadowolenie w opiniach w internecie czy wśród znajomych a właściciel firmy zwyczajnie traci.

Sytuacja potrafi być odwrócona – dobry, miły, pomocny i elokwentny sprzedawca potrafi być silnym magnesem dla klientów i sprzedać towar czy usługę nawet drożej, niż konkurencja.

Zadaj sobie proste pytanie i odpowiedz na nie absolutnie szczerze: czy wracasz do sklepów / punktów usługowych / firm , gdzie obsługa jest elokwentna, miła, pomocna i rozwiewa twoje wątpliwości?

Odpowiedź jest bardzo prosta i potwierdzona jest badaniami socjologów i psychologów.

Dlatego jeśli chcesz, by klienci wracali do ciebie, by byli zadowoleni i polecali twój biznes innym- muszą być odpowiednio obsłużeni.

Metoda działania

Moja metoda oparta jest o 20 lat doświadczenia pracy z ludźmi na różnych stanowiskach, w różnym wieku i o rozmaitych charakterach. Przygotowywałam do pracy ludzi niedoświadczonych, zawstydzonych, niezaangażowanych, takich, którzy twierdzili, że się do konkretnej pracy nie nadają. Po jakimś czasie stawali się pewnymi siebie ludźmi, obsługującymi klientów na najwyższym poziomie.

Najlepszym dowodem na to były opinie klientów.

Preferuję spotkania w realu, gdyż tylko wtedy mogę wdrożyć praktykę na równi z teorią, przeprowadzić ćwiczenia sytuacyjne, odkryć indywidualne cechy kursantów i pomóc im przełamać wewnętrzną blokadę, motywując jednocześnie do działania.

Szkolenie składa się z trzech części:

Teoretycznej, poznawczej oraz praktycznej (w formie warsztatów).

Personel ma mieć podniesione kwalifikacje i zyskać pewność siebie, a nie „odbębnić” nudne szkolenie dla satysfakcji kadry zarządzającej.

Do kogo kierowane są szkolenia?

Szkolenia podzielone są na kilka kategorii, w zależności od stanowiska pracy. Skupiam się przede wszystkim na sprzedawcach i innych zawodach opierających się na obsłudze klienta (stacjonarnie oraz online), a także na kierownikach i managerach.

Korzyści są obopólne, zarówno dla właściciela firmy jak i pracowników. Dzięki profesjonalnemu personelowi firma nie tylko notuje zyski, ale przede wszystkim buduje swoją markę, zaufanie klientów, którzy powracają, generuje dobre opinie i wyróżnia się na tle konkurencji.

Pracownik zaś nie tylko zyskuje nowe umiejętności i podnosi kwalifikacje, ale też

Dlaczego warto wybrać moją ofertę?

  • ponieważ traktuję ludzi indywidualnie, a nie jak masę
  • moja technika to coś więcej niż sama praktyka
  • mam 20 lat doświadczenia i dziesiątki wyszkolonych pracowników różnych szczebli
  • lubię ludzi i z każdego spotkania czerpię naukę
  • wspieram się badaniami socjologicznymi, metodami marketingowymi
  • współpracuję ze specjalistami z różnych dziedzin
  • robię, to co lubię więc daję z siebie 100% a satysfakcja klienta jest dla mnie priorytetem

Jak wygląda szkolenie?

Spotkanie odbywa się w twoim zakładzie lub w wybranym przez ciebie miejscu, którego ewentualny koszt udostępnienia lub wynajęcia ponosisz ty.

Warunkiem jest, by takie miejsce było odosobnione (by nikt nie przeszkadzał a kursanci czuli się swobodnie), by był dostęp do prądu, toalety i by były w nim krzesła i stół do notowania.

Szkolenie można przeprowadzić już dla jednej osoby, zaś maksymalna grupa to 8 osób.

Przed szkoleniem robię wywiad ze zleceniodawcą: w jakiej branży działa, z czym personel ma największy problem, jakie są opinie o obsłudze klienta itd.

Czas trwania zależy od ilości osób w grupie. Średnio przewiduję od 3,5 (z przerwą 15min) do 6h szkolenia (z przerwą 30min).

Ile to kosztuje?

Cena zależna jest od kilku czynników, przede wszystkim od ilości osób biorących udział w szkoleniu, od stanowiska, którego szkolenie dotyczy oraz od miejsca (dojazd).

Standardowy kurs dla sprzedawców stacjonarnych w grupie 4 osób to koszt 999PLN* netto (1.228,77PLN z VAT 23%)

Szkolenie dla kardy kierowniczej (organizowane najczęściej dla jednej, maksymalnie dwóch osób) to koszt 750PLN* netto (922,50 PLN z VAT 23%) za osobę.

*plus koszty dojazdu jeśli miejsce szkolenia jest poza powiatem pabianickim

Jeśli interesuje cię konkretna oferta skrojona na miarę twojej potrzeby, wypełni poniższy formularz a ja przedstawię Ci ofertę.

Formularz zgłoszeniowy